TweeTalig Onderwijs (TTO)
selectie wetenschappelijk
De Graaff, R., Koopman Gerrit Jan, Anikina, Y., & Westhoff, G. J. (2007). An Observation Tool for Effective L2 Pedagogy in Content and Language Integrated Learning (CLIL). International Journal of Bilingual Education and Bilingualism, 10(5), 603-624.
De Graaff, R., Koopman, G. J., & Westhoff, G. (2007). Identifying Effective L2 Pedagogy in Content and Language Integrated Learning (CLIL).
View[S], 16(3 – SPECIAL ISSUE), 12-20.
Admiraal, W., Westhoff, G., & de Bot, C. (2006). Evaluation of Bilingual Secondary Education in The Netherlands:Students’ language proficiency in English. Educational Research and Evaluation 12(1), 75 – 93.
Huibregtse, I., van der Poel, M., & Hoornweg, J. (1994). De vreemde taal als instructietaal. Een literatuurstudie naar vormen, voorwaarden en effecten van inhoudgeöriëneerd vreemde-talenonderwijs. Enschede: NAP-MVT